foto1
Współpraca
foto1
Kooperacja
foto1
Gospodarka nakierowana na dobro człowieka
foto1
Dobro Wspólne nadrzędnym celem gospodarki
foto1
Człowiek jest najważniejszy
Witamy w Stowarzyszeniu Gospodarki Dobra Wspólnego

Strefy Aktywnosci

Kalendarz wydarzeń

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Nadchodzące wydarzenia

Brak nadchodzących wydarzeń!

Kunena: Najnowsze posty

  • Brak postów do publikacji.

sieciowy uklad SDDInicjatywa współpracy sieciowej określiła zasady funkcjonowania i działania koncepcji zorganizowania Współpracy Sieciowej w w ramach istniejącego forum dyskusyjnego npod adresem www.zmieniaj.pl/forum sposób następujący:

  • Każda organizacja jest autonomiczna i ma prawo do własnych poglądów i zdania w każdej kwestii
  • Każdy członek wspólnoty sieciowej ma takie same prawa
  • Wspólnota sieciowa działa przez wzajemne uzgodnienia i ustalenia w formie Rady, która skupia jedno osobowych przedstawicieli poszczególnych organizacji
  • Każdy członek Rady ma takie same uprawnienia, decyduje głosowanie preferencyjne
  • Na forum Rady uprawnienia pisania, zakładania wątków, ankiet mają wszyscy członkowie Rady na równych prawach
  • Każdy członek każdej organizacji ma prawo wglądu w prace Rady, ale bez prawa komentowania i udziału w dyskusji
  • Zdanie każdego członka organizacji sieciowej może być przedstawione na obradach Rady przez przedstawiciela organizacji którą zrzesza
    W sprawach szczególnie ważnych, decyzją Rady może być przeprowadzone Referendum, w którym będą mogli wypowiedzieć się wszyscy członkowie wspólnoty

Ta lista nie wyczerpuje zasad, jest jedynie wskaźnikiem, jak chcemy działać.
Szczegółowe zasady funkcjonowania możemy i musimy ustalać wspólnie, aby każdy członek wspólnoty czuł się współtwórcą i aktywnym uczestnikiem a nie biernym elementem społeczności, który nie ma żadnego wpływu na jakiekolwiek działania i jego rola to ew. akceptowanie tego co ktoś inny ustali.
Ze względu na społeczny charakter działań inicjatorów i aktywistów tworzących ten projekt, musimy okazać wyrozumiałość i zrozumienie w kwestii czasu reakcji i działań.
Staramy się stworzyć platformę porozumienia, która zwiąże różne organizacje i grupy patriotyczne, a którym bliskie są idee współpracy oddolnej i przywrócenia roli suwerena, narodu w ustalaniu zasad funkcjonowania społeczeństwa.
Aby dokonać jakichkolwiek zmian, przywrócić to co nam zabrano i to co nam się zabiera, musimy nauczyć się współpracy i współdziałania oraz akceptacji zdania innych.
Stąd też zorganizowanie tego forum, jako uniwersalnej platformy komunikacyjnej, mającej za cel techniczne zorganizowanie współpracy.
Ustalone zostały robocze zasady dostępu do Forum, informuję że na chwilę obecną stan dostępu do Forum wygląda tak jak na poniższym opisie są nastęujące poziomy -

  • Publiczny - dostęp dla każdego wchodzącego na forum z przestrzeni publicznej, bez rejestracji/logowania
  • Zarejestrowany (rejestracja automatyczna po weryfikacji adresu mailowego) - możliwość tworzenia wątków, edycji własnych postów, komentowania istniejących wątków publicznych. Staramy się jednak ograniczać te prawa do wybranych działów.
  • Organizacyjny - dostęp jak zarejestrowany, plus rozszerzony dostęp do działów wspólnych na forum ogólnym oraz do forum własnej organizacji
  • Rada - każdy wytypowany przez poszczególne organizacje przedstawiciel ma wszystkie prawa pisania, czytania, zakładania wątków, ankiet, uczestnicy z uprawnień Organizacyjnych - mają prawo tylko czytania
  • Moderacja - przydzielana osobom aktywnym i zaufanym, aby wspomagały zachowanie porządku na forum oraz miały możliwość reagowania na nieprawidłowości (zakres do ustalenia - kto i co).
  • Administracja - dostęp techniczno organizacyjny, pilnowanie zasad użytkowania, regulaminu, reagowanie na potrzeby, modyfikowanie forum aby usprawnić prace i działania

Taki podział istnieje na chwilę obecną.
Każda organizacja która wyrazi chęć współpracy otrzyma swój dział, zdefiniuje potrzeby i własną koncepcję zorganizowania swojego wewnętrznego porządku, wskaże działy jakie chce upublicznić a administracja forum udzieli wszelkiej możliwej pomocy w zorganizowaniu działań.
W sprawach organizacyjnych i z zapytaniami proszę o kierować się tymczasowo pod adres r.klimczykMałpkasgdw.pl
Wszelkie konstruktywne uwagi i koncepcje mile widziane, szczególnie jeśli chodzi o propozycje zorganizowania forum, stworzenia działów, poddziałów itp.

Ustalone zasady rejestracji:
Rejestrujemy się z Imienia i Nazwiska (jako login), nawet z polskimi znakami, aby być później rozpoznawalnymi w społeczności wspólnoty Współpracy Sieciowej. Po zarejestrowaniu wysyłamy informację do administracji, np. do mnie, do jakiej organizacji należymy, aby można było po weryfikacji danej informacji przydzielić członka do poszczególnych grup.
Bez przydziału do grupy, organizacji uprawnienia są ograniczone i widoczność działów na forum również.
Każda organizacja decyduje jakie ich działy mają być widoczne publicznie, jakie po zarejestrowaniu, jakie dla uczestników współpracy sieciowej (członków organizacji).
Dołączenie organizacji, grupy, inicjatywy:
Po zarejestrowaniu i weryfikacji mailowej proszę o informację w poczcie wewnętrznej lub mailowo do mnie o planowanej strukturze wewnętrznej, ustaleniu uprawnień, nazw działów.
Postaram się przygotować i stworzyć platformę organizacji w najszybszym możliwym czasie. Wskazana będzie lista członków, aby można było zweryfikować przydziały nowych członków rejestrujących się na forum, a którzy wyrażą intencję przydziału do poszczególnych organizacji.
Każda organizacja typuje swojego przedstawiciela do Rady oraz moderatora forum wewnętrznego.

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Zrozumiałem